Évf. 4 szám 1 (2015)
Megjelent
March 31, 2015
Teljes szám
issue.tableOfContents6766b4ffbb70d
Tematikus tanulmányok
-
A pedagógusi szerep dilemmái és összefüggései az életminőséggel
3-14Megtekintések száma:27-
PDF30 -
Megszervezett bizonytalanság avagy a szervezett bűnözés mint a szocialista kori nyilvánosság tabuja
36-55Megtekintések száma:31-
PDF22 -
Kockázatok és mellékhatások az iskolai nevelésben
77-85Megtekintések száma:37Az iskolával foglalkozó kutatókat főként az érdekli, mi történik az általános iskolába való belépés előtt, illetve az onnan való kilépés után, azzal, hogy mi zajlik e két esemény között márkevésbé.Ennek egyrészt módszertani okai vannak, hiszen a rejtett tanterv, az iskola életének,belső világának feltárása sok szempontból problémás terület. Másrészt mindenki járt iskolába,így a legtöbben úgy vélik, hogy pontosan tudják, mi zajlik az iskola falai között. Azonban ma semtudjuk azt, hogy pontosan mi is játszódik le az iskolában, ami jelentősen megnehezíti az oktatáspolitikusok, tantervkészítők és a pedagógusok munkáját.Az iskolával foglalkozó kutatókat főként az érdekli, mi történik az általános iskolába való belépés előtt, illetve az onnan való kilépés után, azzal, hogy mi zajlik e két esemény között márkevésbé.PDF34 -
Nagycsaládban élő gyermekek iskolai teljesítménye és extrakurrikuláris tevékenységei
15-24Megtekintések száma:35-
PDF51 -
Szimbolikus helyek, cselekvések szerepe a székelyföldi Felcsík kistérségben
56-64Megtekintések száma:29-
PDF14 -
Digitális egyenlőtlenségek a 15–17 éves fiatalok körében: Településtípus és jövedelmi tényezők hatásvizsgálata
65-76Megtekintések száma:49-
PDF26 -
Politainment: a szórakoztató média és a politika összefüggéseinek vizsgálata – nemzetközi szakirodalmi kitekintés
138-146Megtekintések száma:34-
PDF60
Lapszámok éves bontásban