Évf. 11 szám 3 (2022)
Tanulmány
Az iskola életébe való szülői bevonódás akadályai egy székelyföldi rurális település mintáján
Megjelent
január 6, 2023
Megtekintés
Kulcsszavak
Hogyan kell idézni
Selected stlye: APA
Szász, M. M. (2023). Az iskola életébe való szülői bevonódás akadályai egy székelyföldi rurális település mintáján. METSZETEK - Társadalomtudományi folyóirat, 11(3), 103–122. https://doi.org/10.18392/metsz/2022/3/6
Licenc
Copyright (c) 2022 Metszetek Társadalomtudományi Folyóirat

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.
A CC BY licence alkalmazása előtt megjelent cikkek esetében (2020 előtt) továbbra is a CC BY-NC-ND licence az érvényes.
Absztrakt
A tanulmány egy székelyföldi rurális település mintáján keresztül, az Epstein (1987) által tárgyalt hat szülői bevonódási területen vizsgálja az iskola életébe való szülői bevonódás akadályait. A vizsgált térségben a tényleges Epstein-i értelemben vett szülői bevonódási folyamat kezdeti szakaszban van. Habár megjelennek az iskola-szülő együttműködés kategóriájába sorolható magatartások, még nem beszélhetünk egy tudatos szülő-iskola együttműködésről.