Tanulmány
Az iskola életébe való szülői bevonódás akadályai egy székelyföldi rurális település mintáján
Megjelent:
2022-09-30
Szerző
Megtekintés
Kulcsszavak
Licenc
Copyright (c) 2022 Metszetek Társadalomtudományi Folyóirat
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.
A CC BY licence alkalmazása előtt megjelent cikkek esetében (2020 előtt) továbbra is a CC BY-NC-ND licence az érvényes.
Hogyan hivatkozzuk
Kiválasztott formátum:
APA
Szász, M.-M. (2022). Az iskola életébe való szülői bevonódás akadályai egy székelyföldi rurális település mintáján. METSZETEK Társadalomtudományi Folyóirat, 11(3), 103-122. https://doi.org/10.18392/metsz/2022/3/6
Absztrakt
A tanulmány egy székelyföldi rurális település mintáján keresztül, az Epstein (1987) által tárgyalt hat szülői bevonódási területen vizsgálja az iskola életébe való szülői bevonódás akadályait. A vizsgált térségben a tényleges Epstein-i értelemben vett szülői bevonódási folyamat kezdeti szakaszban van. Habár megjelennek az iskola-szülő együttműködés kategóriájába sorolható magatartások, még nem beszélhetünk egy tudatos szülő-iskola együttműködésről.