Tanulmány

Az iskola életébe való szülői bevonódás akadályai egy székelyföldi rurális település mintáján

Megjelent:
September 30, 2022
Szerző
Megtekintés
Kulcsszavak
Licenc

Copyright (c) 2022 Metszetek Társadalomtudományi Folyóirat

Creative Commons License

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

A CC BY licence alkalmazása előtt megjelent cikkek esetében (2020 előtt) továbbra is a CC BY-NC-ND licence az érvényes.

How To Cite
Kiválasztott formátum: APA
Szász, M.-M. (2022). Az iskola életébe való szülői bevonódás akadályai egy székelyföldi rurális település mintáján. Metszetek, 11(3), 103-122. https://doi.org/10.18392/metsz/2022/3/6
Absztrakt

A tanulmány egy székelyföldi rurális település mintáján keresztül, az Epstein (1987) által tárgyalt hat szülői bevonódási területen vizsgálja az iskola életébe való szülői bevonódás akadályait. A vizsgált térségben a tényleges Epstein-i értelemben vett szülői bevonódási folyamat kezdeti szakaszban van. Habár megjelennek az iskola-szülő együttműködés kategóriájába sorolható magatartások, még nem beszélhetünk egy tudatos szülő-iskola együttműködésről.