Tematikus tanulmányok
Kockázatok és mellékhatások az iskolai nevelésben
Megjelent:
2015-03-31
Szerző
Megtekintés
Licenc
Copyright (c) 2022 Metszetek Társadalomtudományi folyóirat (Cross-sections Social Science Journal)
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
A CC BY licence alkalmazása előtt megjelent cikkek esetében (2020 előtt) továbbra is a CC BY-NC-ND licence az érvényes.
Hogyan hivatkozzuk
Kiválasztott formátum:
APA
Kósa, R. D. (2015). Kockázatok és mellékhatások az iskolai nevelésben. METSZETEK Társadalomtudományi Folyóirat, 4(1), 77-85. https://doi.org/10.18392/metsz/2015/1/7
Absztrakt
Az iskolával foglalkozó kutatókat főként az érdekli, mi történik az általános iskolába való belépés előtt, illetve az onnan való kilépés után, azzal, hogy mi zajlik e két esemény között már
kevésbé.
Ennek egyrészt módszertani okai vannak, hiszen a rejtett tanterv, az iskola életének,
belső világának feltárása sok szempontból problémás terület. Másrészt mindenki járt iskolába,
így a legtöbben úgy vélik, hogy pontosan tudják, mi zajlik az iskola falai között. Azonban ma sem
tudjuk azt, hogy pontosan mi is játszódik le az iskolában, ami jelentősen megnehezíti az oktatáspolitikusok, tantervkészítők és a pedagógusok munkáját.Az iskolával foglalkozó kutatókat főként az érdekli, mi történik az általános iskolába való belépés előtt, illetve az onnan való kilépés után, azzal, hogy mi zajlik e két esemény között már
kevésbé.