Folyóiratcikk

Családi szerepek a mosószer vásárlás esetében és a vásárlásra ható befolyásoló tényezők

Megjelent:
2020-08-06
Szerzők
Megtekintés
Kulcsszavak
Licenc

Copyright (c) 2012 Szolnoki Főiskola

Creative Commons License

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

Hogyan hivatkozzuk
Kiválasztott formátum: APA
Varga, C., Stréling, N., Domján, A., & Pólya, Éva. (2020). Családi szerepek a mosószer vásárlás esetében és a vásárlásra ható befolyásoló tényezők. Economica, 5(Különszám), 53-60. https://doi.org/10.47282/ECONOMICA/2012/5/Különszám/4486
Absztrakt

Jelen munkánkban a magyar női lakosság mosószer vásárlási döntéseit, fogyasztói magatartását és az ezzel kapcsolatos családi szerepeket vizsgáltuk. A téma szakirodalmi áttekintése után primer kutatást végeztünk, melynek néhány fontosabb eredményét tartalmazza ez a cikk. Jelen munkánk nemcsak a családon belüli vásárlási- döntési szerepekre, hanem a mosószer vásárlási és fogyasztói magatartásának vizsgálatára irányul: figyelembe véve a preferenciákat, a környezettudatosságot, az árérzékenységet és az innováció által új keletű mosószerekhez való viszonyt. Kitértünk a családra gyakorolt külső társadalmi környezet hatásaira is.