Folyóiratcikk

Az idő befolyásoló hatása a vásárlásra

Megjelent:
2020-08-21
Szerzők
Megtekintés
Kulcsszavak
Licenc

Copyright (c) 2015 Szolnoki Főiskola

Creative Commons License

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

Hogyan hivatkozzuk
Kiválasztott formátum: APA
Domján, A., & Földi, K. (2020). Az idő befolyásoló hatása a vásárlásra. Economica, 8(2), 65-76. https://doi.org/10.47282/ECONOMICA/2015/8/2/4575
Absztrakt

Napjainkban az egyre inkább élesedő versenyhelyzetben különösen aktuális, hogy a vásárlói elvárásokat ismerjék a kiskereskedelmi üzletek tulajdonosai és vezetői. A vásárlást befolyásoló egyik szűkös erőforrás az idő hatását a vásárlásra tártuk fel szakirodalmi, szekunder és kismintás kérdőíves kutatásunkkal.