Nincs cím
Napok száma visszamenőleg
: 30
The impact of digitalization on the financial sector
Évf. 21 szám 1-2 (2022) https://doi.org/10.21845/comp/2022/1-2/663
Munkáltatói kompetenciaelvárások vizsgálata piaci környezetben
Évf. 18 szám 1-2 (2019) https://doi.org/10.21845/comp/2019/1-2/361
Innovatív online banki szolgáltatások megítélésének vizsgálata – diszkrét választási kísérlet egyetemista fogyasztók körében
Évf. 21 szám 1-2 (2022) https://doi.org/10.21845/comp/2022/1-2/560
A munkajog kialakulása és fejlődése a gazdaságszociológiai folyamatok tükrében
Évf. 4 szám 1 (2005) https://doi.org/10.21845/comp/2005/1/449
Variációk evolúciós megközelítésmódra
Évf. 7 szám 1 (2008) https://doi.org/10.21845/comp/2008/1/1448
A literature review of Happiness and Economics and guide to needed research
Évf. 13 szám 1 (2014) https://doi.org/10.21845/comp/2014/1/847
A magyarországi romák népességszámának prognózisa regionális szinten 2061-ig
Évf. 18 szám 1-2 (2019) https://doi.org/10.21845/comp/2019/1-2/244
Az európai vonatkozású multinacionális vállalatok esetében előforduló nyelvi kihívások és az azokra adott válaszok szakirodalmi elemzése
Megjelenés előtti cikkek https://doi.org/10.21845/comp/2023/1–2/3.40
Magyarországi kis- és középvállalkozások életútjának modellezése
Évf. 5 szám 1 (2006) https://doi.org/10.21845/comp/2006/1/339
The impact of regional trade agreements on bilateral trade flows: A Systemic Literature Review
Évf. 21 szám 1-2 (2022) https://doi.org/10.21845/comp/2022/1-2/339
The emergence of digital transformation in the automotive industry - Industry 4.0 in Hungary
Évf. 21 szám 1-2 (2022) https://doi.org/10.21845/comp/2022/1-2/135
A szervezeti tényezők szerepe a magyarországi KKV szektor sikerességében
Évf. 18 szám 1-2 (2019) https://doi.org/10.21845/comp/2019/1-2/434
Az ügyfélcentrikus szervezeti kultúra fejlesztése: a Magyar Posta példája
Évf. 11 szám 2 (2012) https://doi.org/10.21845/comp/2012/2/933