Nincs cím
Napok száma visszamenőleg
: 30
Munkáltatói kompetenciaelvárások vizsgálata piaci környezetben
Évf. 18 szám 1-2 (2019) https://doi.org/10.21845/comp/2019/1-2/360
A munkajog kialakulása és fejlődése a gazdaságszociológiai folyamatok tükrében
Évf. 4 szám 1 (2005) https://doi.org/10.21845/comp/2005/1/450
A literature review of Happiness and Economics and guide to needed research
Évf. 13 szám 1 (2014) https://doi.org/10.21845/comp/2014/1/844
Innovatív online banki szolgáltatások megítélésének vizsgálata – diszkrét választási kísérlet egyetemista fogyasztók körében
Évf. 21 szám 1-2 (2022) https://doi.org/10.21845/comp/2022/1-2/537
The impact of digitalization on the financial sector
Évf. 21 szám 1-2 (2022) https://doi.org/10.21845/comp/2022/1-2/636
A vebleni hivalkodó fogyasztás elméletének továbbfejlődése és újszerű megnyilvánulásai
Évf. 13 szám 2 (2014) https://doi.org/10.21845/comp/2014/2/234
A magyarországi romák népességszámának prognózisa regionális szinten 2061-ig
Évf. 18 szám 1-2 (2019) https://doi.org/10.21845/comp/2019/1-2/234
Galbraith néhány elfeledett mozaikja
Évf. 14 szám 1 (2015) https://doi.org/10.21845/comp/2015/1/632
The emergence of digital transformation in the automotive industry - Industry 4.0 in Hungary
Évf. 21 szám 1-2 (2022) https://doi.org/10.21845/comp/2022/1-2/131
A TESCO Magyarország fenntarthatósági és közösségi tevékenysége menedzsment összefüggésének vizsgálata
Évf. 22 szám 1-2 (2023) https://doi.org/10.21845/comp/2023/1-2/231
Tegnap, ma, holnap: a vállalati tevékenységek kiszervezésének trendjei
Évf. 5 szám 3 (2006) https://doi.org/10.21845/comp/2006/3/231
A szervezeti tényezők szerepe a magyarországi KKV szektor sikerességében
Évf. 18 szám 1-2 (2019) https://doi.org/10.21845/comp/2019/1-2/430
A HR-funkció átalakulása a Magyarországon működő nemzetközi vállalatoknál egy empirikus felmérés tapasztalatainak tükrében
Évf. 8 szám 1 (2009) https://doi.org/10.21845/comp/2009/1/628