Folyóiratcikk
ALKOHOLMENTES ITALKATEGÓRIÁK VÁLASZTÁSÁT BEFOLYÁSOLÓ TÉNYEZŐK
Megjelent:
2020-08-21
Szerzők
Megtekintés
Kulcsszavak
termékválasztás fogyasztói szegmensek alkoholmentes üdítőitalok piaca Censydiam modell fókuszcsoportos interjú
Licenc
Copyright (c) 2018 Neumann János Egyetem Gazdálkodási Kar
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Hogyan hivatkozzuk
Kiválasztott formátum:
APA
Földi, K., & Kovács, Ágota. (2020). ALKOHOLMENTES ITALKATEGÓRIÁK VÁLASZTÁSÁT BEFOLYÁSOLÓ TÉNYEZŐK. Economica, 9(3). https://doi.org/10.47282/ECONOMICA/2018/9/3/4121
Absztrakt
Fogyasztói motiváció kutatást folytattunk fókuszcsoportos interjúk módszerével Censydiam modell alkalmazásával a rendkívül éles versenyhelyzetű és telített alkoholmentes üdítőitalok piacán. Kutatási célunk, hogy az alkoholmentes üdítőital termékkategóriák választását befolyásoló tényezők (előnyök és hátrányok) feltárása révén új termék fejlesztési javaslatunkkal a piacot bővíteni lehessen és a fogyasztói elégedettséget növelni.