Folyóiratcikk

ALKOHOLMENTES ITALKATEGÓRIÁK VÁLASZTÁSÁT BEFOLYÁSOLÓ TÉNYEZŐK

Megjelent:
August 21, 2020
Szerzők
Megtekintés
Kulcsszavak
Licenc

Copyright (c) 2018 Neumann János Egyetem Gazdálkodási Kar

Creative Commons License

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

How To Cite
Kiválasztott formátum: APA
Földi, K., & Kovács, Ágota. (2020). ALKOHOLMENTES ITALKATEGÓRIÁK VÁLASZTÁSÁT BEFOLYÁSOLÓ TÉNYEZŐK. Economica, 9(3). https://doi.org/10.47282/ECONOMICA/2018/9/3/4121
Absztrakt

Fogyasztói motiváció kutatást folytattunk fókuszcsoportos interjúk módszerével Censydiam modell alkalmazásával a rendkívül éles versenyhelyzetű és telített alkoholmentes üdítőitalok piacán. Kutatási célunk, hogy az alkoholmentes üdítőital termékkategóriák választását befolyásoló tényezők (előnyök és hátrányok) feltárása révén új termék fejlesztési javaslatunkkal a piacot bővíteni lehessen és a fogyasztói elégedettséget növelni.