Folyóiratcikk
A PASSZÍV SPORTFOGYASZTÁS MOTIVÁCIÓINAK VIZSGÁLATA A NEMEK TÜKRÉBEN
Megjelent:
2020-08-21
Szerzők
Megtekintés
Kulcsszavak
Licenc
Copyright (c) 2019 Neumann János Egyetem Gazdálkodási Kar
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Hogyan hivatkozzuk
Kiválasztott formátum:
APA
Bácsné Bába, Éva, Balogh, R., Bács, B. A., Molnár, A., Fenyves, V., & Müller, A. (2020). A PASSZÍV SPORTFOGYASZTÁS MOTIVÁCIÓINAK VIZSGÁLATA A NEMEK TÜKRÉBEN. Economica, 10(1), 30-35. https://doi.org/10.47282/ECONOMICA/2019/10/1/4118
Absztrakt
A sportesemények iránti kereslettel, azaz a passzív sportfogyasztással kapcsolatos kutatások napjainkban egyre népszerűbbé válnak. A sportesemények iránti kereslet a helyszínen a szurkolók számával és a sportcsatornákon a tv közvetítéseket nyomon követők számával jellemezhető. Kutatásunkban a passzív sportfogyasztási szokásokat vizsgáltuk kérdőíves kutatással (N=518), ahol a sportesemények látogatásának motivációs hátterét elemeztük a nemek tükrében.