8. évf. , 1Különszám. szám (2015)

Megjelent április 17, 2015

##issue.tableOfContents##


Articles

Módszertani útmutató az előzetes tudás felméréséhez
7-65

.

17
692
Kompetenciamegfeleltetés a felnőttképzés gyakorlatában
66-69

.

29
119
A duális képzés munkaerőpiaci beágyazása, a duális képzési igények felmérése
70-74

.

29
113
Duális képzés tanterv és tartalomfejlesztés
75-80

.

17
70
Kooperatív felnőttképzés rendszerének kialakítása
81-91

.

19
54
Tanulásmódszertani innovációk
92-95

.

20
86
Hallgatói szolgáltatások fejlesztése
96-99

.

23
33
Nemzetközi képzési modellek tapasztalatai és hasznosíthatósága a duális és kooperatív képzésben
100-110

TÁMOP-4.1.1.F-14/1/KONV-2015-0016 Duális és kooperatív képzések fejlesztése a Szolnoki Főiskolán c. projekt IV. alprojektje keretében intézményünk duális és kooperatív képzésben érintett oktatói és adminisztratív személyzete vett részt egy négy országot (Németország, Dánia, Svédország és Lengyelország) átölel... tanulmányúton. Ennek elsődleges célja az adaptálható jó gyakorlatok azonosítása és abból a Szolnoki Főiskola számára alkalmazható duális modellé fejlesztése volt. A tanulmányút során hat intézmény került meglátogatásra, amelyek a Főiskola alapképzési szakjaihoz kapcsolódóan kerültek kiválasztásra. A hagyományosan erős duális képzést kínáló Németország mellett Dánia és Svédország a kooperatív képzés kiterjedtsége miatt volt kitűnő célterület, míg Lengyelországban a duális képzés penetrációja hasonló hazánkéhoz, így megfelelő benchmarkot jelentett. A következőkben az egyes intézményekben tapasztaltak összefoglalására kerül sor.

Teljes absztrakt mutatása
42
69
A gyakorlatorientált képzések fejlesztésének lehetőségei a Szolnoki Főiskolán: vállalati kapcsolatok szerepének jelentősége
111-119

.

21
43
A kommunikáció és disszemináció hatékony módszerei a projekt tapasztalatai alapján
120-123

.

26
49
Az összes folyóiratszám megtekintése