-
2024
-
Évf. 15 szám 38 (2024)
-
2023
-
Évf. 14 szám 37 (2023)
- Évf. 14 szám 36 (2023)
2022
-
Évf. 13 szám 35 (2022)
A lapszám szerkesztésében közreműködött Bíró A. Zoltán.
- Évf. 13 szám 34 (2022)
2021
-
Évf. 12 szám 33 (2021)
A lapszám szerkesztésében vendégszerkesztőként közreműködött Bódi Ferenc.
- Évf. 12 szám 32 (2021)
2020
-
Évf. 11 szám 31 (2020)
- Évf. 11 szám 30 (2020)
- Évf. 11 (2020): Különszám
2019
-
Évf. 10 szám 29 (2019)
- Évf. 10 szám 28 (2019)
Tartalomjegyzék
Pusztai Gabriella, Fónai Mihály, Bocsi Veronika
A társadalmi státus transzmissziója és a felsőoktatási lemorzsolódás 5Csók Cintia
A felsőoktatás felelőssége 24Hrabéczy Anett
Sajátos nevelési igényű hallgatók tanulmányi eredményességét befolyásoló tényezők feltárása egy interjús kutatás tükrében 31Ceglédi Tímea
Potyázók, anómiások, rituális perzisztensek és célorientált perzisztensek. A hallgatói lemorzsolódás szokatlan veszélyei 45Kovács Klára, Müller Anetta
Rizikó-magatartással jellemezhető hallgatók tanulmányi kockázatai 63Kristóf Zsolt, Varga Anita
Oktatók és facilitátorok különböző oktatási terekben 79Marjai Kamilla
Autizmusban érintett tanulók körében alkalmazható anti-bullying megközelítés egy szakirodalmi áttekintés tükrében 95Ludescher Gabriella
Határmenti ifjúság gazdasági és társadalmi viszonyulása a térséghez 109Pázmány Viktória
RECENZIÓ a „Lemorzsolódott hallgatók 2018” című tanulmánykötetről 124
ContentsGabriella Pusztai, Mihály Fónai, Veronika Bocsi
The transmission of social status and dropping out from higher education. 5Cintia Csók
The responsibility of higher education 24Anett Hrabéczy
Discovering factors influencing study success of students with disabilities and learning difficulties in an interview study 31Tímea Ceglédi
Freeloaders, anomic students, ritual persistent students and goal-oriented persistent students. Unusual risks in higher educational students’ dropout. 45Klára Kovács, Anetta Müller
Academic risks of students characterized by risk-behaviour 63Zsolt Kristóf, Anita Varga
Teachers and facilitators in different teaching spaces 79Kamilla Marjai
Anti-bullying approach applied among children with autism spectrum disorder in light of a professional literate review 95Gabriella Ludescher
The Economic and Social Attitude of Young People to the Border Regions Where They Live. 109Viktória Pázmány
A review on Higher Educational Students' Dropout 2018 124 - Évf. 10 szám 28 (2019)
- Évf. 11 szám 30 (2020)
- Évf. 12 szám 32 (2021)
- Évf. 13 szám 34 (2022)
- Évf. 14 szám 36 (2023)
-
Évf. 14 szám 37 (2023)
-
Évf. 15 szám 38 (2024)