1. 2024

    1. Vol. 15 No. 38 (2024)
  2. 2023

    1. Vol. 14 No. 37 (2023)
    2. Vol. 14 No. 36 (2023)
  3. 2022

    1. Vol. 13 No. 35 (2022)

      A lapszám szerkesztésében közreműködött Bíró A. Zoltán.

    2. Vol. 13 No. 34 (2022)
  4. 2021

    1. Vol. 12 No. 33 (2021)

      A lapszám szerkesztésében vendégszerkesztőként közreműködött Bódi Ferenc.

    2. Vol. 12 No. 32 (2021)
  5. 2020

    1. Vol. 11 No. 31 (2020)
    2. Vol. 11 No. 30 (2020)
    3. Vol. 11 (2020): Különszám
  6. 2019

    1. Vol. 10 No. 29 (2019)
    2. Vol. 10 No. 28 (2019)

      Tartalomjegyzék

      Pusztai Gabriella, Fónai Mihály, Bocsi Veronika
      A társadalmi státus transzmissziója és a felsőoktatási lemorzsolódás 5

      Csók Cintia
      A felsőoktatás felelőssége 24

      Hrabéczy Anett
      Sajátos nevelési igényű hallgatók tanulmányi eredményességét befolyásoló tényezők feltárása egy interjús kutatás tükrében 31

      Ceglédi Tímea
      Potyázók, anómiások, rituális perzisztensek és célorientált perzisztensek. A hallgatói lemorzsolódás szokatlan veszélyei 45

      Kovács Klára, Müller Anetta
      Rizikó-magatartással jellemezhető hallgatók tanulmányi kockázatai 63

      Kristóf Zsolt, Varga Anita
      Oktatók és facilitátorok különböző oktatási terekben 79

      Marjai Kamilla
      Autizmusban érintett tanulók körében alkalmazható anti-bullying megközelítés egy szakirodalmi áttekintés tükrében 95

      Ludescher Gabriella
      Határmenti ifjúság gazdasági és társadalmi viszonyulása a térséghez 109

      Pázmány Viktória
      RECENZIÓ a „Lemorzsolódott hallgatók 2018” című tanulmánykötetről 124



      Contents

      Gabriella Pusztai, Mihály Fónai, Veronika Bocsi
      The transmission of social status and dropping out from higher education. 5

      Cintia Csók
      The responsibility of higher education 24

      Anett Hrabéczy
      Discovering factors influencing study success of students with disabilities and learning difficulties in an interview study 31

      Tímea Ceglédi
      Freeloaders, anomic students, ritual persistent students and goal-oriented persistent students. Unusual risks in higher educational students’ dropout. 45

      Klára Kovács, Anetta Müller
      Academic risks of students characterized by risk-behaviour 63

      Zsolt Kristóf, Anita Varga
      Teachers and facilitators in different teaching spaces 79

      Kamilla Marjai
      Anti-bullying approach applied among children with autism spectrum disorder in light of a professional literate review 95

      Gabriella Ludescher
      The Economic and Social Attitude of Young People to the Border Regions Where They Live. 109

      Viktória Pázmány
      A review on Higher Educational Students' Dropout 2018 124