Évf. 4 szám 2 (2018)

Módszertani tanulmányok

KÉPESSÉGFEJLESZTŐ JÁTÉKOK AZ IPOO-MODELL ASPEKTUSÁBÓL: A FEJLESZTÉSBE INTEGRÁLT DIAGNOSZTIKA LEHETŐSÉGE

Megjelent június 30, 2018
Szerzők
Mező Ferenc
Eszterházy Károly Egyetem, Magyarország
, Mező Ferenc
Eszterházy Károly Egyetem, Magyarország
, Mező Katalin
Debreceni Egyetem, Magyarország
, Mező Lilla Dóra
Kocka Kör Egyesület
Megtekintés
Kulcsszavak
képesség fejlesztés diagnosztika IPOO-modell játék
Hogyan kell idézni
Selected stlye: APA
Mező, F., Mező, F., Mező, K., & Mező, L. D. (2018). KÉPESSÉGFEJLESZTŐ JÁTÉKOK AZ IPOO-MODELL ASPEKTUSÁBÓL: A FEJLESZTÉSBE INTEGRÁLT DIAGNOSZTIKA LEHETŐSÉGE. Különleges Bánásmód - Interdiszciplináris folyóirat, 4(2), 55–66. https://doi.org/10.18458/KB.2018.2.55
Licenc

Copyright (c) 2020 Dr. Mező Ferenc, Dr. Mező Ferenc, Dr. Mező Katalin, Mező Lilla Dóra

Creative Commons License

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.

Mező IPOO-modellje szerint a tanulás egyfajta információfeldolgozás, melynek négy különböző, de egymással összekapcsolódó komponense van. Ezek az összetevők: input, process, output és organizáció. Ez a modell a tanulási jelenségek széles körének elemzésére, diagnosztizálására és fejlesztésére használható (a személyiségfejlesztéstől a tanulási stratégiák és képességek fejlesztéséig). Jelen tanulmány rövid összefoglalót ad a képességdiagnosztika- és fejlesztés lehetőségeiről az IPOO-modell elméleti keretében.