Keresés
Keresési eredmények
1 - 4 a 4 tételből
-
KÉPESSÉGFEJLESZTŐ JÁTÉKOK AZ IPOO-MODELL ASPEKTUSÁBÓL: A FEJLESZTÉSBE INTEGRÁLT DIAGNOSZTIKA LEHETŐSÉGE
55-66Megtekintések száma:1501Mező IPOO-modellje szerint a tanulás egyfajta információfeldolgozás, melynek négy különböző, de egymással összekapcsolódó komponense van. Ezek az összetevők: input, process, output és organizáció. Ez a modell a tanulási jelenségek széles körének elemzésére, diagnosztizálására és fejlesztésére használható (a személyiségfejlesztéstől a tanulási stratégiák és képességek fejlesztéséig). Jelen tanulmány rövid összefoglalót ad a képességdiagnosztika- és fejlesztés lehetőségeiről az IPOO-modell elméleti keretében.
-
A „HÖLGYEK A TUDOMÁNYBAN 2020/2021” PROJEKT
137-138Megtekintések száma:168Műhelybeszámoló a „Hölgyek a tudományban 2020/2021” projektről.
-
RECENZIÓ A „TUDOMÁNYOS TELJESÍTMÉNYEKET ELÉRŐ HÖLGYEKRŐL (NEMCSAK HÖLGYEKNEK)” CÍMŰ KÖTETTEL KAPCSOLATBAN
111-113Megtekintések száma:219Recenzió
-
RECENZIÓ AZ „INNOVÁCIÓS STÚDIUM: TERMÉKFEJLESZTŐ ÖTLETBÖRZE” CÍMŰ KIADVÁNYRÓL
137-139Megtekintések száma:91Recenzió az „Innovációs Stúdium: Termékfejlesztő ötletbörze” című kiadványról.
1 - 4 a 4 tételből