Évf. 8 szám 1Különszám (2015)
issue.tableOfContents6767a5e2ac1cd
Folyóiratcikk
-
A duális képzés munkaerőpiaci beágyazása, a duális képzési igények felmérése
70-74Megtekintések száma:59.
pdf165 -
Nemzetközi képzési modellek tapasztalatai és hasznosíthatósága a duális és kooperatív képzésben
100-110Megtekintések száma:82TÁMOP-4.1.1.F-14/1/KONV-2015-0016 Duális és kooperatív képzések fejlesztése a Szolnoki Főiskolán c. projekt IV. alprojektje keretében intézményünk duális és kooperatív képzésben érintett oktatói és adminisztratív személyzete vett részt egy négy országot (Németország, Dánia, Svédország és Lengyelország) átölelő tanulmányúton. Ennek elsődleges célja az adaptálható jó gyakorlatok azonosítása és abból a Szolnoki Főiskola számára alkalmazható duális modellé fejlesztése volt. A tanulmányút során hat intézmény került meglátogatásra, amelyek a Főiskola alapképzési szakjaihoz kapcsolódóan kerültek kiválasztásra. A hagyományosan erős duális képzést kínáló Németország mellett Dánia és Svédország a kooperatív képzés kiterjedtsége miatt volt kitűnő célterület, míg Lengyelországban a duális képzés penetrációja hasonló hazánkéhoz, így megfelelő benchmarkot jelentett. A következőkben az egyes intézményekben tapasztaltak összefoglalására kerül sor.
pdf110 -
A gyakorlatorientált képzések fejlesztésének lehetőségei a Szolnoki Főiskolán: vállalati kapcsolatok szerepének jelentősége
111-119Megtekintések száma:53.
pdf79 -
A kommunikáció és disszemináció hatékony módszerei a projekt tapasztalatai alapján
120-123Megtekintések száma:65.
pdf89