Folyóiratcikk

Az ízesített sörök bevezetésének csatornamenedzsment szempontú vizsgálata

Megjelent:
August 6, 2020
Szerző
Megtekintés
Kulcsszavak
Licenc

Copyright (c) 2013 Szolnoki Főiskola

Creative Commons License

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

How To Cite
Kiválasztott formátum: APA
Eszéki, G. (2020). Az ízesített sörök bevezetésének csatornamenedzsment szempontú vizsgálata. Economica, 6(Különszám), 74-81. https://doi.org/10.47282/ECONOMICA/2013/6/Különszám/4461
Absztrakt

Az ízesített sörök az utóbbi években innovációs fejlődésen megy keresztül, ennek ellenére még újdonságnak számítanak a Radlerek, ezért is választott am ezt a témát, hiszen kevés tanulmány készült ebben a témakörben. Kutatásom célja, hogy megismerjem a különböző csatorna stratégiákat illetve a felhasznált eszközöket, melyek segítségével sikeres lesz egy-egy új íz. Kutatásom során egy piacvezető vállalat országos képviselőjével készített em mélyinterjút és kvanti tatí v módszertannal ismertem meg a területi képviselőik véleményét is.