Évf. 6 szám 3 (2020)
Módszertani tanulmányok

A MÚZEUMPEDAGÓGIA ÉS A TEHETSÉGGONDOZÁS LEHETŐSÉGEI EGY VIRTUÁLIS MÚZEUMBAN

Megjelent szeptember 29, 2020
Dr. Mező Katalin
Debreceni Egyetem, Magyarország
Dr. Mező Ferenc
Eszterházy Károly Egyetem, Magyarország
PDF

APA

Mező, K., & Mező, F. (2020). A MÚZEUMPEDAGÓGIA ÉS A TEHETSÉGGONDOZÁS LEHETŐSÉGEI EGY VIRTUÁLIS MÚZEUMBAN. Különleges Bánásmód - Interdiszciplináris folyóirat, 6(3), 89–99. https://doi.org/10.18458/KB.2020.3.89

Jelen tanulmány az alapítás és fenntartás, a látogatói élmények, a biztonság és a múzeumi élmények szempontjából hasonlítja össze a valódi és a virtuális múzeumokat. A tanulmány végén egy virtuális múzeum pedagógiai (például: tehetséggondozásbeli) lehetőségeit körvonalazó példák találhatók az oktatás, a képesség-, személyiség és módszertani fejlesztés, illetve a teljesítményre ösztönzés aspektusából.