Évf. 5 szám 2 (2019)

Módszertani tanulmányok

HYDROCEPHALUS-SZAL SZÜLETETT TANULÁSBAN AKADÁLYOZOTT GYERMEK ‒ ESETLEÍRÁS

Megjelent június 30, 2019
Szerzők
Mező Katalin
Debreceni Egyetem, Magyarország
, Varga Attiláné
Magyarország
Megtekintés
Kulcsszavak
hydrocephalus vízfejűség fejlesztés
Hogyan kell idézni
Selected stlye: APA
Mező, K., & Varga , A. (2019). HYDROCEPHALUS-SZAL SZÜLETETT TANULÁSBAN AKADÁLYOZOTT GYERMEK ‒ ESETLEÍRÁS. Különleges Bánásmód - Interdiszciplináris folyóirat, 5(2), 71–81. https://doi.org/10.18458/KB.2019.2.71
Licenc

Copyright (c) 2019 Katalin Mező, Attiláné Varga

Creative Commons License

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.

A tanulmány egy hydrocephalus-szal (vízfejűséggel) született, tanulásban akadályozott gyermek élet-útjának bemutatásával, személyiségfejlődésének, fejleszthetőségének elemzésével foglalkozik. A veleszületett vízfejűség hatásaként jellemzően értelmi, magatartásbeli, beilleszkedési zavarok alakulnak ki, melyek jelentős mértékben befolyásolják az egyén életminőségét. A publikációban egy tanulásban akadályozott hidrocephaliás tanuló esettanulmánya jelenik meg.