Konferencia-absztrakt

Élettörténet alapú tanulási programok idősek szociális ellátásaiban

Megjelent:
2024-12-02
Szerző
Megtekintés
Kulcsszavak
Licenc

Copyright (c) 2024 Viktória Virágh

Creative Commons License

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

Hogyan hivatkozzuk
Kiválasztott formátum: APA
Virágh, V. (2024). Élettörténet alapú tanulási programok idősek szociális ellátásaiban. Magyar Gerontológia, 16(Kulonszam), 166-168. https://doi.org/10.47225/mg/16/kulonszam/16056
Absztrakt

Geronto-andragógusként és a komlói Szent Borbála Otthon intézményvezetőjeként a szociális szolgáltatásokban és ellátásokban alkalmazható tanulási programok fejlesztésének folyamatát kutatom. Az akciókutatás stratégiáját használva a tervezés, cselekvés, megfigyelés és a reflektálás folyamatában fejlesztettük ki a Szenior Tudásösvény Tanulási Programcsomag alapprogramjait.

Hivatkozások
  1. Birren, J. E., & Cochran, K. N. (2001). Telling the Stories of Life through Guided Autobiography Groups. The JohnsHopkins University Press. https://dokumen.pub/telling-the-stories-of-life-through-guided-autobiography-groups-1nbsped-9780801877636-9780801866340.html
  2. Boga, B. (2013). Az idős ember és a narratív identitás. Kúltúra És Közösség, 4(3), 47–58. https://epa.oszk.hu/02900/02936/00014/pdf/EPA02936_kultura_es_kozosseg_2013_03_047-058.pdf
  3. Richards, C. (2019). Later life learning from experience: the cross-cultural importance of ‘life reviews’ in seniors’ lifelong education and learning. Zeitschrift Für Weiterbildungsforschung, 42(1), 5–22. https://doi.org/10.1007/s40955-018-0123-7
  4. Virágh, V. (2024). Akciókutatás a szociális intézmények tanulási programjainak fejlesztése érdekében. In E. Juhász & L. Pető (Eds.), Kihívások a művelődés és a felnőttképzés világában (pp.1–78).