Folyóiratcikk

Az üzleti tevékenység marketing eszközökkel történő fejlesztése a különböző régiókban

Megjelent:
August 21, 2020
Szerzők
Megtekintés
Kulcsszavak
Licenc

Copyright (c) 2015 Szolnoki Főiskola

Creative Commons License

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

How To Cite
Kiválasztott formátum: APA
Látečková, A., Šalagová, P., & Bigasová, Z. (2020). Az üzleti tevékenység marketing eszközökkel történő fejlesztése a különböző régiókban. Economica, 8(4/2), 63-70. https://doi.org/10.47282/ECONOMICA/2015/8/4/2/4588
Absztrakt

Jelenleg Szlovákiában nagy hangsúlyt fektetnek az üzleti tevékenység fejlesztésére a különböző régiókban, ami garantálja a foglalkoztatottságot és a gazdaság bővülését. A marketing és a marketing eszközök megfelelő használata az egyik módszer, amivel a stagnáló régiók üzletemberei fejleszthetik a gazdaságot. Jelen tanulmányban bemutatjuk a kevésbé fejlett régiók vállalkozásainak marketing tevékenységgel történő fejlesztési lehetőségeit. A kutatást a gasztronómiában tevékenykedő vállalkozásoknál végeztük és a marketing eszközök álltak a vizsgálat középpontjában. Végül ismertetjük a kutatás eredményeit és a felvetett javaslatokat, amelyek közül a marketing eszközök - különösen a marketing kommunikáció és az információskommunikációs technológia - hatékony használatát tartjuk a legfontosabbnak, amelyeket a menedzsereknek nagyobb mértékben kellene használniuk.