Folyóiratcikk

Csokoládé fogyasztás vizsgálata a Jászságban élő huszonéves fi atalok körében

Megjelent:
2020-08-06
Szerző
Megtekintés
Kulcsszavak
Licenc

Copyright (c) 2013 Szolnoki Főiskola

Creative Commons License

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

Hogyan hivatkozzuk
Kiválasztott formátum: APA
Mozsár, A. (2020). Csokoládé fogyasztás vizsgálata a Jászságban élő huszonéves fi atalok körében. Economica, 6(Különszám), 82-91. https://doi.org/10.47282/ECONOMICA/2013/6/Különszám/4462
Absztrakt

Napjainkban, tucatjával nyílnak a hiper- és szupermarketek, amely különféle ár- és íz kategóriákat kínálnak: a prémium márkás csokoládék mellett a saját márkás édességeket is. A hazai gyártók és kereskedők szerint az utóbbi években pozití v elmozdulás fi gyelhető meg a minőségi csokoládék, elsősorban a tejcsokoládéból készült fi gurás termékek, exkluzív desszertek irányában, amelyeket még magas áruk ellenére is sokan vásárolnak. Milyen tényezők (ár, íz, márka) és milyen mértékben befolyásolják termékválasztásunk? Célom az volt, hogy feltárjam és elemezzem, a 20-as éveikben járó fiatalok csokoládévásárlási magatartását.