Folyóiratcikk
A szállodák stratégiája, mint a turizmus fejlődésének tényezője Oroszországban
Megjelent:
2020-08-06
Szerző
Megtekintés
Kulcsszavak
Licenc
Copyright (c) 2014 Szolnoki Főiskola
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Hogyan hivatkozzuk
Kiválasztott formátum:
APA
Nikolaev-Pasukhin, S. (2020). A szállodák stratégiája, mint a turizmus fejlődésének tényezője Oroszországban. Economica, 7(3), 127-134. https://doi.org/10.47282/ECONOMICA/2014/7/3/4423
Absztrakt
A publikációmban a nemzetközi szálloda láncok vizsgálatára kerül sor, akik a szálláshely szolgáltatás egyik meghatározói tényezői. A moszkvai hotel láncok vizsgálata során azt vizsgáltam, mely tényezők befolyásolják leginkább a turisták döntéseit. A szállodák vizsgálatát CSG analízis segítségével végeztem el.