Évf. 7 szám 3 (2014)
Articles
A szállodák stratégiája, mint a turizmus fejlődésének tényezője Oroszországban
Megjelent
augusztus 6, 2020
Megtekintés
enKulcsszavak
Hogyan kell idézni
Selected stlye: APA
Nikolaev-Pasukhin, S. (2020). A szállodák stratégiája, mint a turizmus fejlődésének tényezője Oroszországban. Economica, 7(3), 127–134. https://doi.org/10.47282/ECONOMICA/2014/7/3/4423
Licenc
Copyright (c) 2014 Szolnoki Főiskola

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Absztrakt
A publikációmban a nemzetközi szálloda láncok vizsgálatára kerül sor, akik a szálláshely szolgáltatás egyik meghatározói tényezői. A moszkvai hotel láncok vizsgálata során azt vizsgáltam, mely tényezők befolyásolják leginkább a turisták döntéseit. A szállodák vizsgálatát CSG analízis segítségével végeztem el.