Évf. 7 szám 3 (2014)

Articles

A szállodák stratégiája, mint a turizmus fejlődésének tényezője Oroszországban

Megjelent augusztus 6, 2020
Szerző
Nikolaev-Pasukhin Stanislav
.
Megtekintés
en
Kulcsszavak
szállodaláncok Oroszország CSG analízis
Hogyan kell idézni
Selected stlye: APA
Nikolaev-Pasukhin, S. (2020). A szállodák stratégiája, mint a turizmus fejlődésének tényezője Oroszországban. Economica, 7(3), 127–134. https://doi.org/10.47282/ECONOMICA/2014/7/3/4423
Licenc

Copyright (c) 2014 Szolnoki Főiskola

Creative Commons License

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

A publikációmban a nemzetközi szálloda láncok vizsgálatára kerül sor, akik a szálláshely szolgáltatás egyik meghatározói tényezői. A moszkvai hotel láncok vizsgálata során azt vizsgáltam, mely tényezők befolyásolják leginkább a turisták döntéseit. A szállodák vizsgálatát CSG analízis segítségével végeztem el.