Folyóiratcikk
Online marketingeszközök hatékonyságának vizsgálata a horgászok körében
Megjelent:
2024-03-20
Szerző
Megtekintés
Kulcsszavak
Online marketing marketingkommunikáció online marketingkommunikációs eszközök közösségi média online vásárlási szokások
Hogyan hivatkozzuk
Kiválasztott formátum:
APA
Váradi, N. (2024). Online marketingeszközök hatékonyságának vizsgálata a horgászok körében. Economica, 14(3-4), 68-82. https://doi.org/10.47282/economica/2023/14/3-4/11391
Absztrakt
Az online marketingeszközök alkalmazása mára elengedhetetlenné vált a kereskedelmi szektorban tevékenykedő vállalkozások számára. Annak érdekében, hogy a vállalkozások növeljék értékesítési volumenjüket, cégük brandértékét folyamatos online jelenlétre van szükségük, miközben lépést tartanak az aktuális trendekkel. A minőségi, egyedi tartalmak megragadják a fogyasztók figyelmét, akik a későbbiekben rendszeres követőivé válnak a vállalkozásnak nem csak az online térben, de személyes jelenlétük is megerősödhet a fizikai üzletekben. Kérdőíves kutatás alkalmazásával mértem fel az online marketingeszközök hatékonyságát a horgászok körében.
Hivatkozások
- Bauer A.–Horváth D. (2021): Marketingkommunikáció – Stratégia, új média, fogyasztói részvétel. Akadémia Kiadó Zrt, Budapest, 436 p. ISBN: 978-963-059-342-7
- Bércziné Dr. Juhos J. (2006): Marketing a XXI. században. Kereskedelmi és Idegenforgalmi Továbbképző Kft, Budapest, 295 p. ISBN: 963-637-224-1
- Brunson R. (2017): Online marketing mesterfogások – Titkos eszköztár online vállalkozásod fejlesztéséhez. Marketing Amazing Kft, Budapest, 311 p. ISBN: 978-615-000-063-3
- Chaffey D. – Chadwick F.E. (2019): Digital marketing. Pearson Education Limited, Harlow, 93 p. ISBN: 963-333-043-2
- Domán Sz.–Tamus A.–Totth G. (2009): Marketing alapok – Gyakorló feladatokkal. Saldo Zrt, Debrecen, 410 p. ISBN: 978-963-638-319-0
- Eszes I. (2011): Digitális gazdaság – Az e-kereskedelem marketinges szemmel. Nemzeti Tankönyvkiadó Rt, Budapest, 376 p. ISBN: 978-963-197-139-2
- Keller K. L.–Kotler P. (2016): Marketingmenedzsment. Akadémia Kiadó Zrt, Budapest, 986 p. ISBN: 978-963-058-345-9
- Kotler P. (2004): Marketing menedzsment. KJK-KERSZÖV Jogi és Üzleti Kiadó Kft, Budapest, 875 p. ISBN: 963-224-661-6
- Levinson J.C. (2005): A gerillamarketing – Az üzleti siker kézikönyve. Haszon Lapkiadó Kft, Budapest, 222 p. ISBN: 978-963-219-088-4
- Rekettye G.–Tóth T.–Malota E. (2015): Nemzetközi Marketing. Akadémia Kiadó Zrt, Budapest, 468 p. ISBN: 978-963-059-623-7
- Forbes (2020): What Is Influencer Marketing And Where Is It Headed?
- https://www.forbes.com/sites/quora/2020/01/22/what-is-influencer-marketing-and-where-is-it-headed/?sh=3aaf360b43ed
- Harker L. (2019): Online Vs. Offline Brand Marketing – Which Is Best for You?
- https://latana.com/post/online-vs-offline-brand-marketing/
- Keenan M. (2021): How to find and work with Instagram Influencers in 2021
- https://www.shopify.com/blog/instagram-influencer-marketing
- Máté B. (2020): Mi is az online marketing és hogyan működik?
- https://matebalazs.hu/mi-az-az-online-marketing.html
- Mansoor H. (2019): Why Is Marketing Important? 9 Reasos Why You Really Do Need It
- https://www.business2community.com/marketing/why-is-marketing-important-9-reasons-why-you-really-do-need-it-02186221