7. évf. , 1. szám (2020): Táplálkozásmarketing
Kiadás leírása
A Táplálkozásmarketing jelenlegi lapszámában 7 cikk található. Egy cikk a földrajzi árujelzős termékek helyzetét elemzi a magyarországi élelmiszerdiszkontokban. A következő cikk az egészségtudatos élelmiszer-fogyasztás netnográfiai vizsgálatát mutatja be a digitális korban. A lapszám harmadik cikke az egészségvédő élelmiszerekkel kapcsolatos fogyasztói attitűdöt térképezi fel. A negyedik cikk egy feltáró kutatás eredményeit mutatja be az egészséges táplálkozás fogyasztói megítélését illetően. A következő cikk egy szakirodalmi áttekintés, amely az élelmiszer-vásárlói magatartás vizsgálatát online környezetben elemzi. A hatodik cikk a fiatal versenysportolók étkezési szokásait méri fel. A lapszám utolsó cikke a koronavírus-járvány és a felvásárlási láz néhány összefüggésének vizsgálatát mutatja be Győrben.