Célok és területek
A folyóirat célja, hogy az egészséggazdasággal és azon belül az egészséget pozitívan befolyásoló piacokkal (aktív mozgás, wellness, fitness, spa, élelmiszerek és herbáriumok) összefüggésbe hozható élelmiszer- és táplálkozásmarketing kutatóinak tudományos munkássága széles publicitást kapjon. A nemzetközi népszerűsítést az összefoglalók, a táblázatok és az ábrák angol nyelvű változatai segítik.
A Táplálkozásmarketing Open Access folyóirat, tehát azonnali szabad hozzáférést biztosítunk az egyes cikkekhez azon elv alapján, hogy azok szabadon hozzáférhetővé váljanak a nagyközönség számára, ezzel biztosítva a nagyobb globális tudáscserét. A cikkek megjelentéséért cikkeljárási díjat (APC) és egyéb költségeket nem számolunk fel. Másodközlést nem áll módunkban elfogadni! A cikkek benyújtása és megjelentetése díjmentes.