Aktuális szám
7. évf. , 2. szám (2020): Táplálkozásmarketing
Kiadás leÃrása
A Táplálkozásmarketing jelenlegi lapszámában 6 cikk található. Egy cikk az egyetemi hallgatók online élelmiszer-vásárlói magatartását vizsgálja a TAM-modell segÃtségével. A következÅ‘ cikk a fogyasztói attitűd kognitÃv komponensének a pálinka imázsában betöltött szerepét elemzi. A lapszám harmadik cikke az európai országok nemzetközi piacszegmentációját vizsgálja sport- és egészségfogyasztás alapján. A negyedik cikk az energiaitalok fogyasztói és szakértÅ‘i megÃtélését kvalitatÃv módszertani eszközökkel elemzi. A következÅ‘ cikk egy online kutatás segÃtségével feltérképezi a növényi alapú étrendrÅ‘l alkotott hiteket és tévhiteket. A lapszám utolsó cikke a zöldség és gyümölcs fogyasztást vizsgálja a magyar fogyasztók körében.