Nyílt hozzáférés tudnivalói
A Táplálkozásmarketing évente két alkalommal (július/augusztus és november/december) megjelenő Open Access folyóirat, tehát azonnali szabad hozzáférést biztosítunk az egyes cikkekhez azon elv alapján, hogy azok szabadon hozzáférhetővé váljanak a nagyközönség számára, ezzel biztosítva a nagyobb globális tudáscserét. Tehát a cikkek kiadói változatai a szerzők vagy a kiadó előzetes engedélye nélkül az intézményi repozitóriumban elhelyezhetők és nyíltan megoszthatók, másolhatók, nyomtathatók, terjeszthetők. A cikkek megjelentéséért cikkeljárási díjat (APC) és egyéb költségeket nem számolunk fel. A felhasználók elolvashatják, letölthetik, másolhatják, terjeszthetik, kinyomtathatják, kereshetik, linkelhetik, vagy bármilyen más törvényes célra felhasználhatják a folyóiratban található cikkek teljes szövegét a kiadó vagy a szerző előzetes engedélye nélkül. A folyóirat dupla anonim szakmai bírálati rendszert (double blind peer review) használja a beérkező tanulmányok elbírálására. Ez azt jelenti, hogy minden cikket szakértő kollégák bírálnak el anonim módon, úgy, hogy nem tudják, ki a bírált tanulmány szerzője. A folyóirat lektorált és mindenben megfelel az előírásoknak, így a lap strukturális felépítése és követelményrendszere követi a nemzetközi standardokat. Másodközlést nem áll módunkban elfogadni! A cikkek benyújtása és megjelentetése díjmentes.