Nyílt hozzáférés tudnivalói

A Táplálkozásmarketing évente két alkalommal (nyáron és télen) megjelenő Open Access folyóirat, tehát azonnali szabad hozzáférést biztosítunk az egyes cikkekhez azon elv alapján, hogy azok szabadon hozzáférhetővé váljanak a nagyközönség számára, ezzel biztosítva a nagyobb globális tudáscserét. Tehát a cikkek kiadói változatai az intézményi repozitóriumban elhelyezhetők és nyíltan megoszthatók. A cikkek megjelentéséért cikkeljárási díjat (APC) és egyéb költségeket nem számolunk fel. A folyóirat dupla anonim szakmai bírálati rendszert (double blind peer review) használja a beérkező tanulmányok elbírálására. Ez azt jelenti, hogy minden cikket szakértő kollégák bírálnak el anonim módon, úgy, hogy nem tudják, ki a bírált tanulmány szerzője. A folyóirat lektorált és mindenben megfelel az előírásoknak, így a lap strukturális felépítése és követelményrendszere követi a nemzetközi standardokat. Másodközlést nem áll módunkban elfogadni! A cikkek benyújtása és megjelentetése díjmentes.