Folyóiratcikk

Agrárkereskedelmi portál fejlesztése és a közösségi média marketingje

Megjelent:
August 6, 2020
Szerző
Megtekintés
Kulcsszavak
Licenc

Copyright (c) 2014 Szolnoki Főiskola

Creative Commons License

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

How To Cite
Kiválasztott formátum: APA
Kovács, T. (2020). Agrárkereskedelmi portál fejlesztése és a közösségi média marketingje. Economica, 7(3), 122-126. https://doi.org/10.47282/ECONOMICA/2014/7/3/4418
Absztrakt

Mára, a számítástechnika és az internet térhódításával egyre nagyobb teret hódítanak a különböző témájú és tartalmú honlapok. Az interneten történő megjelenés lehetőséget nyújt a magánemberektől, a kis-és középvállalkozókon át a multinacionális cégekig, hogy termékeiket vagy szolgáltatásaikat kínálják eladásra, akár fizikai kontakt nélkül is. Ezen kívül információkkal láthatja el a felhasználókat, de akár szorosabb kapcsolatot is ápolhatunk ügyfeleinkkel különböző közösségi médián keresztül. Ezért, egy saját magam által készített agrárkereskedelmi portál fejlesztését, illetve közösségi média marketingjének folyamatát szeretném bemutatni, kitérve a Facebook általi lehetőségekre és jövőbeli elképzelésekre a honlappal kapcsolatban.