Évf. 8 szám 4/2 (2015)
Articles
Húsnagykereskedéssel foglalkozó vállalat vevői elégedettségével kapcsolatos vizsgálata
Megjelent
augusztus 21, 2020
Megtekintés
huKulcsszavak
Hogyan kell idézni
Selected stlye: APA
Zsótér, B., & Zahorecz, R. (2020). Húsnagykereskedéssel foglalkozó vállalat vevői elégedettségével kapcsolatos vizsgálata. Economica, 8(4/2), 149–157. https://doi.org/10.47282/ECONOMICA/2015/8/4/2/4600
Licenc
Copyright (c) 2015 Szolnoki Főiskola

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Absztrakt
Egy húsnagykereskedéssel foglalkozó cég vevői körében végeztünk elégedettségi felmérést. A teljes körű megkérdezés eredményéből kitűnt, hogy a vásárlók többnyire elégedettek. A legfőbb problémát a rendelések pontatlan teljesítése jelenti, viszont ez általában a gyártók hibájából adódik. A vállalkozás kínálatát mirelit termékekkel kívánja bővíteni. A vizsgálat egy része arra irányult, hogy a partnerek vásárolnának-e ilyen termékeket a cégtől. A válaszok alapján javasoljuk, hogy ilyen módom nyugodtan bővítsék a termékválasztékot.