Évf. 7 szám 4 (2014)

Articles

Y generáció – önbizalom?

Megjelent augusztus 6, 2020
Szerzők
Dósa Ildikó
.
, Magyar Gézáné
.
Megtekintés
hu
Kulcsszavak
generáció prezentáció kulcskompetenciák önbizalom munkaerőpiac
Hogyan kell idézni
Selected stlye: APA
Dósa, I., & Magyar, G. (2020). Y generáció – önbizalom?. Economica, 7(4), 25–32. https://doi.org/10.47282/ECONOMICA/2014/7/4/4360
Licenc

Copyright (c) 2014 Szolnoki Főiskola

Creative Commons License

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

A „Prezentáció és Íráskészség” választható tantárgy keretében, a prezentációs technikák tanítása során az figyelhető meg, hogy a hallgatók olyan személyiségjegyei erősödnek, amelyeket versenyelőnyként értékel a munkaerőpiac, így azok kulcskompetenciaként jelennek meg. Ez az elvégzett felmérések szerint független a nyelvtől (magyar, német, angol) és független a tanár személyiségétől is. A félév során a problémamegoldások terén egyre
önállóbbak, kreativitásuk kibontakozik, saját és társaik teljesítményét bátrabban és biztosabban ítélik meg, mindez pedig felméréseink alapján olyan mértékben növeli önbizalmukat, ami lendületet ad majd mind a további tanulmányaikhoz, mind a magabiztos fellépéshez később a munkaerőpiaci megjelenéshez, ill. állásinterjúkhoz. Tanulmányunk témája ennek a jelenségnek, módszereinknek, és mérési eredményeinknek ismertetése.