Alstad, J. (2002). Use your service edge to your online advantage. American Banker, 167(46), 1-3.
Becsei, A., Csányi, P., Bógyi, A., Kajtor-Wieland, I., Kovács, L. (2021). A fenntartható bankolás 10 pontja. Gazdaság és Pénzügy, 8(3), 244-271.
https://doi.org/10.33926/gp.2021.3.1 .
DOI:
https://doi.org/10.33926/GP.2021.3.1
Ben-Akiva, M., Lerman, S. R. (1985). Discrete Choice Analysis: Theory and Application to Travel Demand (Transportation Studies). Cambridge, USA: MIT
Boxall, P. C., Adamowicz, W. L. (2002). Understanding heterogeneous preferences in random utility models: a latent class approach. Environmental and Resource Economics, 23(4), 421-446.
DOI:
https://doi.org/10.1023/A:1021351721619
Byers, R. E., Lederer, P. J. (2001). Retail bank services strategy: a model of traditional, electronic, and mixed distribution choices. Journal of Management
Chabbra, M., Borasi, P., Kumar, V. (2020). Online Banking Market Service Type (Payments, Processing Services, Customer & Channel Management, Wealth Management, and Others), and by Banking Type (Retail Banking, Corporate Banking, and Investment Banking). Global Opportunity Analysis and Industry Forecast, 2020–2027.
https://www.alliedmarketresearch.com/online-banking-
market. Letöltés ideje: 2021. március 12.
Czine, P., Harangi-Rákos, M., Balogh, P. (2020). Diszkrét választási modellek becslése az R Apollo csomagjának használatával – multinomiális logit modell.
Danyi, Boll A., Horváth, Zs., Lakatos, V., Szakács, A. (2020). Tanulságok a devizahitelezésből – pénzügyi fogyasztóvédelem. Controller Info, 8(2), 6-15.
https://doi.org/10.24387/CI.2020.2.2
Dube, T., Njanike, K., Manomano, C., Chiriseri, L. (2011). Adoption and use of SMS/mobile banking services in Zimbabwe: An exploratory study. Journal of Internet Banking and Commerce, 16(2), 149-167.
Fenyves, V., Dajnoki, K., Dékán Tamásné Orbán I., Harangi-Rákos, M. (2020). Gyakorlatorientált képzések megítélése a vállalati szférában. [Practice orient edtraining from the business sphere’s aspect]. Acta Medicinae et Sociologica, 11(31), 164-183.
DOI:
https://doi.org/10.19055/ams.2020.11/31/13
Földvári, P., Erdey, L. (2009). Gazdaságfejlesztési célú oktatási stratégiák hazai és regionális tapasztalatainak elemzése. In Mazsu, J., és Ujhelyi, M. (szerk.). Oktatás és munkaerőpiac az Észak-alföldi Régióban. Debrecen, Magyarország: Debreceni Egyetem Tudományegyetemi Karok Európai Tanulmányok Központja. 123-157
Hess, S., Palma, D. (2021). Apollo version 0.2.4, user manual. www.ApolloChoice-Modelling.com. Letöltés ideje: 2021. május 03.
MNB (2021a): A Magyar Nemzeti Bank 4/2021. (III. 30.) számú ajánlása hitelintézetek digitális transzformációjáról.
Mariel, P., Hoyos, D., Meyerhoff, J., Czajkowski, M., Dekker, T., Glenk, K., Jacobsen, J. B., Liebe, U., Olsen, S. B., Sagebiel, J., Thiene, M. (2021). Environmental Valuation with Discrete Choice Experiments: Guidance on Design, Implementation and Data Analysis. Cham, Németország, Springer International Publishing
DOI:
https://doi.org/10.1007/978-3-030-62669-3
McFadden, D. (1974). Conditional logit analysis of qualitative choice behavior. In Zarembka, P. (szerk.). Frontiers in Econometrics. New York, USA, Academic Press, 105-142.
Molnár J., Nagy M., Horváth Cs. (2007). A Structural Empirical Analysis of Retail Banking Competition: the Case of Hungary. Magyar Nemzeti Bank. MNB Working Papers.
DOI:
https://doi.org/10.2139/ssrn.961776
Oliveira, T., Martins, M. F. (2011). Literature review of information technology adoption models at firm level. Electronic Journal of Information Systems Evaluation, 14(1), 110-121.
Letöltés ideje: 2022. január 16.
R Core Team (2020). R: a language and environment for statistical computing. R Foundation for Statistical Computing, Bécs, Ausztria.
https://www.R-project.org/.