Évf. 1 szám 4 (2015)

Módszertani tanulmányok

A PETŐ INTÉZET INTEGRÁCIÓT SEGÍTŐ MINDENNAPOS TEVÉKENYSÉGE ITTHON ÉS KÜLFÖLDÖN

Megjelent december 30, 2015
Szerző
Oravecz Adrienn
Debreceni Egyetem
Megtekintés
Kulcsszavak
Pető András Pető Módszer Konduktív pedagógia Integráció
Hogyan kell idézni
Selected stlye: APA
Oravecz, A. (2015). A PETŐ INTÉZET INTEGRÁCIÓT SEGÍTŐ MINDENNAPOS TEVÉKENYSÉGE ITTHON ÉS KÜLFÖLDÖN. Különleges Bánásmód - Interdiszciplináris folyóirat, 1(4), 49–64. https://doi.org/10.18458/KB.2015.4.49
Licenc

Copyright (c) 2021 Oravecz Adrienn

Creative Commons License

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.

E tanulmány Pető Andrást „a konduktív pedagógia atyját”, módszerét és intézetét mutatja be. Új rehabilitációs módszere lehetőséget adott a mozgássérült gyermekek és felnőttek számára megtanulni, hogy a fizikai sérülések ellenére miként lehet beillszkedni a társadalomba és megküzdeni a mindennapi kihívásokkal. Intézetét 1945-ben, a második világháborút követően alapította meg. Az intézetet róla nevezték el, s vált az országosan és nemzetközileg jól ismert Pető Intézetté.