Cikkek
Fiatalok egészsége az életminőség és a fogyasztói magatartás tükrében
Megjelent:
2014-12-31
Szerzők
Megtekintés
Kulcsszavak
Licenc
Copyright (c) 2014 Szerző
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NoDerivatives 4.0 International License.
Hogyan hivatkozzuk
Kiválasztott formátum:
APA
Ercsey, I., & Huszka, P. (2014). Fiatalok egészsége az életminőség és a fogyasztói magatartás tükrében. Táplálkozásmarketing, 1(1-2), 87-95. https://doi.org/10.20494/TM/1/1-2/12
Absztrakt
A társadalomkutatásokban egyre hangsúlyosabbá válik az életminőség társadalmi és egyéni szintű vizsgálata. Az életminőségnek az objektív tényezők mellett vannak szubjektív összetevői, és ezek mérésével kaphatunk teljes képet a fogyasztók érzékelt jóllétéről. A kutatás célja annak feltárása, hogy milyen értékelési mechanizmus jellemző a fiatalok életminőség-megítélésére, és ebben milyen szerepe van az egészség szubjektív értékelésének. A kutatási célkitűzésnek megfelelően először betekintést nyerünk a téma szakirodalmába, majd értékeljük az empirikus kutatás eredményeit.