Keresés



Speciális keresési beállítások mutatása Speciális keresési beállítások elrejtése
A globalizáció hatása az online fogyasztásra 2021-ben
Megjelent január 13, 2022
429-438

A 2020...="ltr" style="left: 253.233px; top: 476.725px; font-size: 18.4px; font-family: sans-serif;" role="presentation">-as évre kiteljesedő, és azt végérvényesen fémjelző koronavírus-járvány gyökeresen, villámcsapásszerűen változtatta meg az emberek fogyasztási szokásait. A válság az otthonaikba kényszerített emberek fogyasztását természetszerűen csökkentette, és a konzervatívabb költési szokásokból, a válság előszelét megérző emberek megnövekedett megtakarítási hajlandóságából egyenesen következett a kínálati oldal rosszabb helyzetbe kerülése is. A COVID-19 okozta válság azonban
az eddigiektől eltérően egy korábbinál is globalizáltabb, és ami talán még fontosabb, végletekig digitalizált világot ért. A fogyasztási volumenek és szerkezetek átalakulása, határozottan öröksége lehet ennek az időszaknak, átalakítva a piaci status quot 2021-től.

Teljes absztrakt mutatása
32
197
1 - 1 a 1 tételből