Évf. 2 szám 3 (2016)

Empirikus és értekező tanulmányok

A FOGYATÉKKAL ÉLŐ EMBEREK ELUTASÍTÁSÁNAK ÉS ELFOGADÁSÁNAK TÖRTÉNETE NAPJAINKIG ÉS HELYZETÜK A MAI OKTATÁSI RENDSZERBEN

Megjelent szeptember 30, 2016
Szerző
Erdei Norbert
Móra Ferenc Általános Iskola
Megtekintés
Kulcsszavak
fogyatékkal élők történet sajátos nevelési igény
Hogyan kell idézni
Selected stlye: APA
Erdei, N. (2016). A FOGYATÉKKAL ÉLŐ EMBEREK ELUTASÍTÁSÁNAK ÉS ELFOGADÁSÁNAK TÖRTÉNETE NAPJAINKIG ÉS HELYZETÜK A MAI OKTATÁSI RENDSZERBEN. Különleges Bánásmód - Interdiszciplináris folyóirat, 2(3), 41–49. https://doi.org/10.18458/KB.2016.3.41
Licenc

Copyright (c) 2016 2016

Creative Commons License

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.

Jelen tanulmány célja, hogy áttekintse a fogyatékkal élő emberek elfogadásának és elutasításának a történetét az ókortól a XXI. századik Különösen a sajátos nevelési igényű tanulók helyzetét vizsgálja 21 tanulmány összegzése alapján. Pedagógusok vitáznak, a kérdés azonban még mindig megválaszolatlan marad: melyik oktatási forma lenne kedvezőbb számukra: az integrált, vagy a szegregált?