Empirikus és értekező tanulmányok
A FOGYATÉKKAL ÉLŐ EMBEREK ELUTASÍTÁSÁNAK ÉS ELFOGADÁSÁNAK TÖRTÉNETE NAPJAINKIG ÉS HELYZETÜK A MAI OKTATÁSI RENDSZERBEN
Megjelent:
2016-09-30
Szerző
Megtekintés
Kulcsszavak
Licenc
Copyright (c) 2016 2016
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
How To Cite
Kiválasztott formátum:
APA
Erdei, N. (2016). A FOGYATÉKKAL ÉLŐ EMBEREK ELUTASÍTÁSÁNAK ÉS ELFOGADÁSÁNAK TÖRTÉNETE NAPJAINKIG ÉS HELYZETÜK A MAI OKTATÁSI RENDSZERBEN. Különleges Bánásmód - Interdiszciplináris folyóirat, 2(3), 41-49. https://doi.org/10.18458/KB.2016.3.41
Absztrakt
Jelen tanulmány célja, hogy áttekintse a fogyatékkal élő emberek elfogadásának és elutasításának a történetét az ókortól a XXI. századik Különösen a sajátos nevelési igényű tanulók helyzetét vizsgálja 21 tanulmány összegzése alapján. Pedagógusok vitáznak, a kérdés azonban még mindig megválaszolatlan marad: melyik oktatási forma lenne kedvezőbb számukra: az integrált, vagy a szegregált?