Évf. 6 szám 1 (2020)

Módszertani tanulmányok

FEJLŐDÉSI ZAVARRAL KÜZDŐ GYERMEKEK OKTATÁSI TÁMOGATÁSÁNAK MEGVALÓSÍTÁSA AZ EGYÉNI FEJLESZTÉSI TERVBEN

Megjelent március 30, 2020
Szerző
Žolnová Jarmila
Presovi Egyetem
Megtekintés
en
Kulcsszavak
általános iskola tanulási zavar ADHD egyéni fejlesztési terv oktatási támogatás
Hogyan kell idézni
Selected stlye: APA
Žolnová, J. (2020). FEJLŐDÉSI ZAVARRAL KÜZDŐ GYERMEKEK OKTATÁSI TÁMOGATÁSÁNAK MEGVALÓSÍTÁSA AZ EGYÉNI FEJLESZTÉSI TERVBEN. Különleges Bánásmód - Interdiszciplináris folyóirat, 6(1), 103–112. https://doi.org/10.18458/KB.2020.1.103
Licenc

Copyright (c) 2020 Jarmila Žolnová

Creative Commons License

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.

A tanulmány célja, hogy javaslatot tegyen a pedagógiai megsegítés előkészítésének folyamatára az általános iskolákba integrált tanulók számára kidolgozott egyéni fejlesztési tervekből kiválasztott elemek elemzése alapján. A tanulók (személyes = individuális) dokumentációjának elemzését 18 olyan tanulónál végezték el, akiknél diagnosztizáltak fejlődési tanulási rendellenességeket és ADHD-t (figyelemhiányos hiperaktivitási rendellenességeket). Az eredmények rámutatnak az általánosan megfogalmazott pedagógiai intervenciók alkalmazására az oktatási körülményekben.