Évf. 8 szám 4 (2022)

Módszertani tanulmányok

TÉRSZEMLÉLETFEJLESZTÉS A MATEMATIKA ÓRÁKON 11-12 ÉVES GYEREKEK KÖRÉBEN

Megjelent december 27, 2022
Szerzők
Nagy Lehocky Zsuzsa
Konstantin Filozófus Egyetem, Nyitra/ Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre (Szlovákia)
, Szabó Tibor
Konstantin Filozófus Egyetem, Nyitra/ Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre (Szlovákia)
Megtekintés
Kulcsszavak
térszemlélet matematika fejlesztés
Hogyan kell idézni
Selected stlye: APA
Nagy Lehocky , Z., & Szabó, T. (2022). TÉRSZEMLÉLETFEJLESZTÉS A MATEMATIKA ÓRÁKON 11-12 ÉVES GYEREKEK KÖRÉBEN. Különleges Bánásmód - Interdiszciplináris folyóirat, 8(4), 77–83. https://doi.org/10.18458/KB.2022.4.77
Licenc

Copyright (c) 2022 Dr. Nagy Lehocky Zsuzsa , Dr. Szabó Tibor

Creative Commons License

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.

A kisiskolás gyerekek térszemléletének fejlesztése az oktatási folyamat fontos feladata, különös tekin-tettel a megszerzett kompetenciák gyakorlati alkalmazása a valós életben. A tanulmányban röviden bemutatjuk a 11-12 éves tanulók térszemlélet fejlesztésére fókuszáló projektünkben alkalmazott fejlesztő feladatokat, melyek a matematika órákon valósultak meg. A tanulók olyan feladatokat oldottak meg, amelyek a sík és térbeli tárgyakkal való problémamegoldásra, a sík vagy térbeli helyzetek elemzésére és a tárgyakkal való manipulálására összpontosítottak.