TANULMÁNYOK

Employer branding a közösségimédiában

Megjelent:
2021 January 31
Szerzők
Megtekintés
How To Cite
Kiválasztott formátum: APA
Szikszai-Németh, K., & Nagy, A. S. (2021). Employer branding a közösségimédiában. Debreceni Szemle, 29(1), 70-76. https://doi.org/10.59424/debreceniszemle/2021/29/1/70-76
Absztrakt

Az utóbbi években egyre jellemzőbb elvárás, hogy a vállalatoknak valahogy ki kell tűnniük a versenyből, meg kell előzni a versenytársakat, ha a valódi tehetsé-geket magukhoz kívánják csábítani, és nem utolsó sorban meg is akarják őket tartani. HR1 specialisták, menedzserek és kutatók mind-mind foglalkoznak a kérdéskörrel, hogy mi jelenthet a piacon versenyelőnyt és egyre inkább beigazo-lódni látszik, hogy a szervezeteknek el kell érniük, hogy úgynevezett „employer of choice”-nak (EOC), azaz a „legjobb-választható-munkahelynek” tűnjenek az emberek szemében.