Évf. 14 (2022): Konferencia Különszám

Tudománynépszerűsítő

Nem értem, hogy mit nem ért! - A kor szerepe a digitális oktatásban

Megjelent december 22, 2022
Szerző
Kiss Anna
CédrusNet Kecskemét Program
Megtekintés
Kulcsszavak
digitális felzárkózás aktív idősödés generációk izoláció mentális egészség
Hogyan kell idézni
Selected stlye: APA
Kiss, A. (2022). Nem értem, hogy mit nem ért! - A kor szerepe a digitális oktatásban. Magyar Gerontológia, 14(Kulonszam), 139–140. https://doi.org/10.47225/mg/14/Kulonszam/12198
Licenc

Copyright (c) 2022 Magyar Gerontológia

Creative Commons License

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.

A CédrusNet program az idősödő korosztály digitális világba történő integrálását tűzte ki célul Kecskeméten. A tapasztalatok nyomán létrejött jó gyakorlatok alkalmasak lehetnek a széleskörű implementálásra. A CédrusNet Kecskemét Program által szervezett HírösNagyi és Időslátogató képzés egyik modulja az Eligazodás a digitális világban. Azért vállaltam, hogy előadóként a kortársaim elé állok, és megosztom ez irányú tudásomat, mert megtapasztaltam, hogy nehéz eligazodni ebben a világában, és azt is nehéz megtalálni, aki úgy segít ebben, hogy mindenki elégedett legyen. Fontos szempont volt számomra, hogy az érdeklődőkben ne merüljön föl a sokszor hallható „én ezt úgysem fogom megérteni” és hogy a címben idézett mondat, „nem értem, hogy mit nem ért!” még véletlenül se hangozzék el.