Keresés

Publikált ez után
Publikált ez előtt

Keresési eredmények

  • Vevőtípusok empirikus vizsgálata
    92-100
    Megtekintések száma:
    120

    A vevők típusainak alapos ismerete elengedhetetlen egy jól működő vállalkozás számára – méretétől függetlenül. Jelen kutatásban 302 fő bevonásával igyekeztünk beazonosítani és jellemezni az egyes vevőcsoportokat. A vizsgálat során a kotler-i klasszikus vevőtípusokra építve egy állítássor segítségével mértük fel a mintánkba szereplők attitűdjeit. A beazonosításhoz faktor- és klaszterelemzést végeztünk. A kutatás során öt faktort különítettünk le. Ezek a Dühös, a Határozott, a Csapongó passzív, az Élményvásárlás, és a Határozatlan neveket kapták a kapcsolódó állítások alapján. A klaszterelemzés után ezen faktorok mentén négy csoportot tudtunk elkülöníteni, a Fiatal impulzusvásárlókat, a Szókimondó határozottakat, a Negatívakat és a Született vásárlókat. A különböző csoportok más és más kommunikációt, értékesítői hozzáállást, illetve ügyfélszolgálati morált várnak el.

  • Quadkopter szimulációja LabVIEW környezetben
    46-49
    Megtekintések száma:
    82

    A cikk célja, hogy egy olyan LabVIEW alapú valós idejű beágyazott rendszerrel támogatott fejlesztőkörnyezetet hozzunk létre, melyet felhasználtunk egy quadkopter valós idejű kinematikai és dinamikai valós idejű szimulációjára, valamint a hozzátartozó állapot visszacsatoló szabályozóra. Az állapot visszacsatoló szabályozó tervezésért LQR alapú módszerrel terveztük.

Adatbázis logók