Évf. 1 szám 1-2 (2014): Táplálkozásmarketing
Articles

A személyes értékek hatása az egészségmagatartás változására és a tudatos élelmiszervásárlásra

Megjelent december 31, 2014
Táplálkozásmarketing_2014_1-2_cover
Prof. Dr. Szakály Zoltán
Debreceni Egyetem, Gazdaságtudományi Kar, Marketing és Kereskedelem Intézet
Bio
Dr. Szabó Sára
Kaposvári Egyetem, Gazdaságtudományi Kar, Marketing és Menedzsment Intézet
Bio
Jasák Helga
Debreceni Egyetem, Gazdaságtudományi Kar, Marketing és Kereskedelem Intézet
Bio
Prof. Dr. Szente Viktória
Kaposvári Egyetem, Gazdaságtudományi Kar, Marketing és Menedzsment Intézet
Bio
Dr. Kiss Marietta
Debreceni Egyetem, Gazdaságtudományi Kar, Marketing és Kereskedelem Intézet
Bio
PDF

APA

Szakály, Z., Szabó, S., Jasák, H., Szente, V., & Kiss, M. (2014). A személyes értékek hatása az egészségmagatartás változására és a tudatos élelmiszervásárlásra. Táplálkozásmarketing, 1(1-2), 57–71. https://doi.org/10.20494/TM/1/1-2/9

Kutatásunkban a személyes értékek, a pozitív egészségmagatartásra történő áttérés, valamint az egészségtudatos élelmiszervásárlói magatartás között kerestünk összefüggéseket.