Cikkek

A probiotikus joghurtok marketingkommunikációs lehetőségei

Megjelent:
December 31, 2014
Szerzők
Megtekintés
Kulcsszavak
Licenc

Copyright (c) 2014 Szerző

Creative Commons License

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NoDerivatives 4.0 International License.

How To Cite
Kiválasztott formátum: APA
Horváthné Szigedi, K., Torma, D., Fülöp, N., Szendrő, K., Szigeti, O., & Szente, V. (2014). A probiotikus joghurtok marketingkommunikációs lehetőségei. Táplálkozásmarketing, 1(1-2), 103-107. https://doi.org/10.20494/TM/1/1-2/14
Absztrakt

A kutatócsoport 1000 fős reprezentatív minta és 16 főt magába foglaló fókuszcsoportos interjú alapján azt a következtetést vonta le a probiotikus joghurtokkal kapcsolatban, hogy a piac e termék szempontjából nem telített. A fogyasztók igénylik és keresik ezt a termékkategóriát, de a termékkel kapcsolatos egészségvédő tulajdonságokat megfelelően kell kommunikálni. Szem előtt kell tartani az egyes célcsoportoknak szánt áru csomagolását, termékinformációit, feléjük irányuló kommunikáció differenciált alkalmazását, de mindenekelőtt a közérthetőséget mind a közölni kívánt termékelőnyökkel, mind az egészségvédő tulajdonságot bemutató tudományos nyelvezetű kutatások esetében.