Évf. 30 szám 3 (2022)
Megjelent
2022 September 26
issue.tableOfContents673b5b91606c4
DEBRECEN MÚLTJÁBÓL ÉS JELENÉBŐL
-
Kazinczy és a Debreceni Grammatika kortörténeti háttere: Csinosodás, ízlés és idegenszerűség
288-296Megtekintések száma:36PDF43
A ZOOM műhely flimkutatásai
-
Szerkesztői bevezető: A debreceni filmkutatás és a ZOOM kutatóműhely
297-303Megtekintések száma:24PDF40 -
A határaid meghatároznak: vendégszeretet és az Európai Erőd Az utolsó menedék és Az állampolgár című filmekben
304-313Megtekintések száma:25PDF39 -
Queervándorlás: a nyugat imaginációi és tapasztalatai a keleti filmvásznon
323-332Megtekintések száma:25PDF57 -
Dokumentum- és játékfilmes stratégiák az „igazság” felkutatásának szolgálatában Neill Blomkamp District 9 című filmjében
333-342Megtekintések száma:23PDF44 -
Filmes műfajok a #MeToo után: az Ígéretes fiatal nő mint bosszúfilm vagy rom-com?
343-351Megtekintések száma:28PDF53
KÖNYVSZEMLE
-
Representations of Social Inequality in 21st Century Global Art Cinema – (Kalmár György, szerk.)
352-356Megtekintések száma:25PDF44 -
Zinner Tibor: A „kínok útja”. Az iheli kisállomástól a sátoraljaújhelyi nagyállomásig
357-362Megtekintések száma:32PDF29 -
„Az ifjak tanítása oly nagy jó” – Tanulmányok Kovács Ágnes tiszteletére
363-367Megtekintések száma:35PDF53