Menedzsmenttudományok

A Debreceni Médiacentrum működése

Megjelent:
2018-09-30
Szerző
Megtekintés
Licenc

Copyright (c) 2018 by the authors

Creative Commons License

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

How To Cite
Kiválasztott formátum: APA
Szabó, J. (2018). A Debreceni Médiacentrum működése . International Journal of Engineering and Management Sciences, 3(4), 77-91. https://doi.org/10.21791/IJEMS.2018.4.8.
Absztrakt

A médiapiac az utóbbi két évtizedben jelentősen átrendeződött. A nagyobb városok helyi médiája hosszú ideig a helyi televíziózás hátterében működött. A megyei print napilapok mellett a televízió volt a fő információforrás. A médiafogyasztási szokások változása, a technikai fejlődés új piaci igényeket és új megjelenési formákat hívott életre. A helyi televíziók nagy része – így a Debrecen Televízió is – működési és szervezeti változásra kényszerült. A média portfólió bővítésével elérte, hogy a teljes piaci szegmenst lefedve ma már a régió meghatározó médiája, ahol a tartalom előállítása és a tartalomszolgáltatás hátterének biztosítása a legmagasabb szinten valósul meg.

Adatbázis logók