Évf. 1 szám 1-2 (2014): Táplálkozásmarketing

Articles

A személyes értékek hatása az egészségmagatartás változására és a tudatos élelmiszervásárlásra

Megjelent december 31, 2014
Szerzők
Szakály Zoltán
Debreceni Egyetem, Gazdaságtudományi Kar, Marketing és Kereskedelem Intézet
, Szabó Sára
Kaposvári Egyetem, Gazdaságtudományi Kar, Marketing és Menedzsment Intézet
, Jasák Helga
Debreceni Egyetem, Gazdaságtudományi Kar, Marketing és Kereskedelem Intézet
, Szente Viktória
Kaposvári Egyetem, Gazdaságtudományi Kar, Marketing és Menedzsment Intézet
, Kiss Marietta
Debreceni Egyetem, Gazdaságtudományi Kar, Marketing és Kereskedelem Intézet
Megtekintés
Kulcsszavak
értékek szegmentáció egészségmagatartás élelmiszervásárlás
Hogyan kell idézni
Selected stlye: APA
Szakály, Z., Szabó, S., Jasák, H., Szente, V., & Kiss, M. (2014). A személyes értékek hatása az egészségmagatartás változására és a tudatos élelmiszervásárlásra. Táplálkozásmarketing, 1(1-2), 57–71. https://doi.org/10.20494/TM/1/1-2/9
Licenc
Creative Commons License

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NoDerivatives 4.0 International License.

Kutatásunkban a személyes értékek, a pozitív egészségmagatartásra történő áttérés, valamint az egészségtudatos élelmiszervásárlói magatartás között kerestünk összefüggéseket.