Évf. 2 szám 1 (2015): Táplálkozásmarketing
Articles

A méltányos kereskedelem mozgalmának áttekintő bemutatása

Megjelent július 9, 2015
Táplálkozásmarketing_2015_1_cover
Tóth Eszter
Debreceni Egyetem, Gazdaságtudományi Kar, Világgazdasági és Nemzetközi Kapcsolatok Intézet
Bio
PDF

APA

Tóth, E. (2015). A méltányos kereskedelem mozgalmának áttekintő bemutatása. Táplálkozásmarketing, 2(1), 35–43. https://doi.org/10.20494/TM/2/1/4

A méltányos kereskedelem áttekintő ismertetése után belátható, hogy a tudatos fogyasztónak egyre több eszköz áll rendelkezésére, ahhoz, hogy érvényre juttassa etikai meggyőződését. A kritikus hangok ellenére a fair trade termékek növekvő népszerűségnek örvendenek, ami tükrözi a 21. századi vásárlók felelősségvállalási hajlandóságát.
A jövőben érdekes kutatási téma lehet a méltányos kereskedelem magyarországi trendjeinek vizsgálata, összehasonlítva a nemzetközi és Európán belüli tendenciákkal, különös tekintettel a fogyasztói szokásokra.