Évf. 2 szám 1 (2015): Táplálkozásmarketing
Articles

Meggymag kivonat – egy új termék a funkcionális élelmiszerek piacán?

Megjelent július 9, 2015
Táplálkozásmarketing_2015_1_cover
Papp-Bata Ágnes
Debreceni Egyetem, Gazdaságtudományi Kar, Marketing és Kereskedelem Intézet
Bio
Dr. Csiki Zoltán
Debreceni Egyetem, Általános Orvostudományi Kar, Belgyógyászati Intézet, Klinikai Immunológiai Tanszék
Bio
Prof. Dr. Tósaki Árpád
Debreceni Egyetem, Gyógyszerésztudományi Kar, Gyógyszerhatástani Tanszék
Bio
Prof. Dr. Szakály Zoltán
Debreceni Egyetem, Gazdaságtudományi Kar, Marketing és Kereskedelem Intézet
Bio
PDF

APA

Papp-Bata, Ágnes, Csiki, Z., Tósaki, Árpád, & Szakály, Z. (2015). Meggymag kivonat – egy új termék a funkcionális élelmiszerek piacán?. Táplálkozásmarketing, 2(1), 31–34. https://doi.org/10.20494/TM/2/1/3

Összességében Magyarország a komparatív mezőgazdasági és élelmiszeripari előnyei révén hatékony szerepet tölthetne be a funkcionális élelmiszerek kifejlesztésében, termelésében, hazai és külföldi forgalmazásában. A valódi piacképes fejlesztések, így a meggymag kivonat új generációs hungarikumként való bevezetése hazánk számára követő helyett, piacot alakító pozíciót biztosíthatna.