Évf. 2 szám 1 (2015): Táplálkozásmarketing

Articles

Meggymag kivonat – egy új termék a funkcionális élelmiszerek piacán?

Megjelent július 9, 2015
Szerzők
Papp-Bata Ágnes
Debreceni Egyetem, Gazdaságtudományi Kar, Marketing és Kereskedelem Intézet
, Csiki Zoltán
Debreceni Egyetem, Általános Orvostudományi Kar, Belgyógyászati Intézet, Klinikai Immunológiai Tanszék
, Tósaki Árpád
Debreceni Egyetem, Gyógyszerésztudományi Kar, Gyógyszerhatástani Tanszék
, Szakály Zoltán
Debreceni Egyetem, Gazdaságtudományi Kar, Marketing és Kereskedelem Intézet
Megtekintés
Kulcsszavak
meggymag kivonat funkcionális élelmiszer
Hogyan kell idézni
Selected stlye: APA
Papp-Bata, Ágnes, Csiki, Z., Tósaki, Árpád, & Szakály, Z. (2015). Meggymag kivonat – egy új termék a funkcionális élelmiszerek piacán?. Táplálkozásmarketing, 2(1), 31–34. https://doi.org/10.20494/TM/2/1/3
Licenc
Creative Commons License

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NoDerivatives 4.0 International License.

Összességében Magyarország a komparatív mezőgazdasági és élelmiszeripari előnyei révén hatékony szerepet tölthetne be a funkcionális élelmiszerek kifejlesztésében, termelésében, hazai és külföldi forgalmazásában. A valódi piacképes fejlesztések, így a meggymag kivonat új generációs hungarikumként való bevezetése hazánk számára követő helyett, piacot alakító pozíciót biztosíthatna.