Cikkek

Vadhúsfogyasztói magatartás a minőségi szarvashús imázsa és pozícionálása

Megjelent:
2014-12-31
Szerzők
Megtekintés
Kulcsszavak
Licenc

Copyright (c) 2014 Szerző

Creative Commons License

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NoDerivatives 4.0 International License.

Hogyan hivatkozzuk
Kiválasztott formátum: APA
Torma, D., Fülöp, N., & Szente, V. (2014). Vadhúsfogyasztói magatartás a minőségi szarvashús imázsa és pozícionálása. Táplálkozásmarketing, 1(1-2), 141-147. https://doi.org/10.20494/TM/1/1-2/21
Absztrakt

Kutatásunk célja a magyarországi lakosok vadhúsfogyasztási illetve szarvashús-fogyasztási magatartásának a megismerése volt. A felmérés alkalmával kérdőíves megkérdezést és fókuszcsoportos interjúztatást hajtottunk végre. A szarvashús hazánkban még egy kevésbé ismert, luxuscikknek tartott termék, aminek a kommunikációját, értékesítési stratégiáit szinte az alapoktól kell felépíteni. Korlátozó tényező, hogy a megkérdezettek nem ismerik, drágának vélik, és szezonális termékként tekintenek rá.